Do szkoły

Komentarzy  97  /  Obserwuje mnie  0  /  Ma styl: 1
Styczeń 02, 2011

1
Ma styl +
Do szkoły
Dodaj do ulubionych Udostępnij
Zgłoś nadużycie

komentarze

Darknessx3
0 -1 0 +1
12 | Marzec 04, 2012

Super ;D

cynamonik
0 -1 0 +1
5 | Luty 23, 2012

podoba mi się! :> +zapraszam do siebie :*

loveely
0 -1 0 +1
4 | Luty 20, 2012

torebka i byłoby idealnie ;)

choinka765
0 -1 0 +1
7 | Luty 18, 2012

beznadzieja. ;/

kujonka11
0 -1 0 +1
83 | Luty 15, 2012

Średnie;)proszę skomentujesz http://stylistki.pl/turkus-154879/

Ineverneedyourlove
0 -1 0 +1
34 | Luty 03, 2012

Świetny zestaw , zmieniłabym buty na trampki , zapraszam do mnie ;P

paulina22112
0 -1 0 +1
9 | Luty 03, 2012

Skromnie ale ciekawie...... .;)

weronika97
0 -1 0 +1
97 | Styczeń 25, 2012

Ten zestaw...nie da się go opisać,bo jest tak okropny,że masakra on mi się wgl nie podba zwykły wiejski strój...koszula jak dla robotnika choć lubię koszule w kratę ale ta jest ochydna...wszystko jest bleeee...ale za to zapraszam do mnie...szczerze opisze to w jednym secie...twoje wszystkie zestawy są do dupy zgadzam się z aliciaa11...pozdrowienia i powodzenia w projektowaniu bo jesteś słaba nawet okropna...!!!!!!!!

ms-blondii
0 -1 0 +1
37 | Styczeń 21, 2012

fajna koszula,ładny zestaw

Eudy
0 -1 0 +1
1 | Styczeń 17, 2012

Super koszula i spodnie ale wolałabym do tego trampki..; )

rawrrrr
0 -1 0 +1
571 | Styczeń 09, 2012

koszula fajna:)

olciaxd89
0 -1 0 +1
196 | Styczeń 06, 2012

Śliczny ;** Zapraszam do komentowania moich zestawów :***

karlik1919
0 -1 0 +1
230 | Grudzień 23, 2011

troche jest pusto, ale bardzo ładna koszula, zapraszam do mnie ;**

dinadaria23
0 -1 0 +1
4 | Grudzień 23, 2011

ja założyłabym również trampki ale poza tym to fajny set

Julia2309
0 -1 0 +1
118 | Grudzień 18, 2011

okropne bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

chemical_fanta
0 -1 0 +1
160 | Grudzień 07, 2011

Średniawe.

wiktoriaa00
0 -1 0 +1
1266 | Listopad 23, 2011

nic ciekawego , przeciętny.

aluta222
0 -1 0 +1
117 | Listopad 16, 2011

zgadzam się z SoniaxD

aluta222
0 -1 0 +1
117 | Listopad 16, 2011

koszula fajna i gra ze spodniami ale reszta do kitu

Rebellex3
0 -1 0 +1
756 | Listopad 05, 2011

Nic specjalnego

jga55
0 -1 0 +1
3 | Listopad 05, 2011

Bardzo mi się podoba pozdrawiam i zapraszam do mnie

Sonia550
0 -1 0 +1
19 | Październik 31, 2011

Taakie seee ; ale Naaawet < 3

SoniaxD
0 -1 0 +1
238 | Październik 31, 2011

KoszuKoszula fajna, ale bransoletki nie pasują. Mi sie ten strój poprostu nie podoba, bo bransoletki bym usunęła i zamiast tych brzydkich balerinek, dałabym trampki , najlepiej czarne lub czerwone conversy . ♥

demcia11
0 -1 0 +1
202 | Październik 29, 2011

Taki sobie ale mi się nie podoba://///

lusterko32
0 -1 0 +1
67 | Październik 15, 2011

powinni cię dać na strone wiocha.pl ;ppp

natgul
0 -1 0 +1
12 | Październik 09, 2011

buty nie pasują.

Paulena2
0 -1 0 +1
32 | Wrzesień 30, 2011

trampki !!!!

pojo
0 -1 0 +1
62 | Wrzesień 16, 2011

nie podoba mi się

Yavane
0 -1 0 +1
71 | Wrzesień 04, 2011

Nie podoba mi się.

Gavi09
0 -1 0 +1
107 | Sierpień 29, 2011

całkiem spoko

MarzenieNumer3
0 -1 0 +1
3 | Sierpień 28, 2011

zajeefajna koszula , ale zmieniła bym buuty .

domynyczkax33
0 -1 0 +1
1780 | Sierpień 27, 2011

Hm , zwykłe spodnie jeansowe, trampki i bez bransoletek i będzie cudnie : ) ! i pod to biała lub czarna bluzka

anys139
0 -1 0 +1
38 | Sierpień 27, 2011

Nie . nie . nie ; ) to nie jest dobre ale nie aż tak bardzo złee;) Zapraszam do siebie ; ) ; *

Anitka454
0 -1 0 +1
33 | Sierpień 24, 2011

super zapraszam do mnie!

rawrrrr
0 -1 0 +1
571 | Sierpień 15, 2011

fajna koszula

kolorowa552
0 -1 0 +1
325 | Sierpień 13, 2011

fajny,podoba mi się)

katarki
0 -1 0 +1
254 | Sierpień 12, 2011

świetna koszula,genialnie pasuje do spodni!

martaskaa61
0 -1 0 +1
2 | Sierpień 06, 2011

Super !!! Też bym chciałą się tak ubrać ;)

tviska
0 -1 0 +1
6 | Sierpień 03, 2011

Tylko koszula jest śliczna.

jestes_fajna_aj
0 -1 0 +1
56 | Lipiec 29, 2011

ja bym w tym nie wyszła.

Daliastyle
0 -1 0 +1
27 | Lipiec 29, 2011

super zestaw zapraszam do mnie :***

klaudia_nt
0 -1 0 +1
15 | Lipiec 28, 2011

Fajny zestaw, A po co do szkoły tak się "odstrzelac" ? ;/

alciaa11
0 -1 0 +1
1030 | Lipiec 27, 2011

Set jest jak papier toaletowy, szary,głupi i do dupy. +zajrzyj do mnie;D Rozmieszczenie jak u 8- latki na rysunku.

Darcia_K
0 -1 0 +1
157 | Lipiec 26, 2011

Buty faktycznie można by zmienić na trampki, ale obecne też nie powiem, by były złe. Spodnie mi się nie podobają, ale tu, w połączeniu z koszulą, która jest cudowna, wyglądają dobrze. Dodałabym do tego jakąś torebkę i może bluzkę na ramiączkach pod koszulę - w razie, gdyby się zrobiło ciepło, można będzie koszulę ściągnąć bądź rozpiąć.

Pokaż więcej

Dodane przez

Inne moje stylizacje

Podobne stylizacje

  • xDD
  • Modnie w szkole
  • st3.
  • do pracy
  • Bez nazwy
  • na fioletowo
  • Pierwszy xD
  • Zestaw na zakupy :)
  • Chłodny dzionek
  • wiosennie :)
  • Bez nazwy
  • Bez nazwy
  • Bez nazwy
  • Bez nazwy
  • 03
  • black
  • tr4e5y
  • Sylwester
  • nudee ; )
  • zimowy zestaw
  • Moja wizja polmetkowa
  • Bez nazwy
  • sylwester u znajomych
  • ...
  • Bez nazwy
  • Wyjściowo
  • gl
  • sylwester
  • Bez nazwy
  • bal
  • Sportowo
  • Pink Styl
  • glamour.
  • wieczna czerń
  • Do szkoły
  • Bez nazwy



Stylistyki.pl © 2017 All rights reserved