Duzo tego dzis.

Komentarzy  16  /  Obserwuje mnie  1  /  Ma styl: 26
Lipiec 09, 2013

26
Ma styl +
Duzo tego dzis.

Troche ciezko mi sie ogarniac teraz tu zmienilo sie tu troche , poszukiwanie zegarka zajelo mi z bita h.Bo pelno w dodatkach rozowych ponczoch i tysiac rzeczy ale znalazlem troche fajnych rzeczy wiec nie jest zle.Czesc.

Dodaj do ulubionych Udostępnij
Zgłoś nadużycie

komentarze

kiss1d
0 -1 0 +1
2634 | Sierpień 07, 2013

Genial;D +

WERCIA-JULCIA2512
0 -1 0 +1
1351 | Lipiec 25, 2013

super zestaw:)

PolaFashion
0 -1 0 +1
6542 | Lipiec 10, 2013

no i jest zegarek;)+

Prue5
0 -1 0 +1
38423 | Lipiec 10, 2013

Super look :)) +

gogam41
0 -1 0 +1
32680 | Lipiec 10, 2013

Super, do tego jeszcze "siedem życzeń"... był kiedyś taki polski serial z takim kotem właśnie, ale Ciebie jeszcze chyba na świecie nie było ;)

paulina-g7
0 -1 0 +1
3641 | Lipiec 10, 2013

Wow, szalejesz ;) Super zestaw, podobają mi się taki buty u facetów ;) Całość na + :)

moncyb
0 -1 0 +1
13504 | Lipiec 09, 2013

No ten świetny!!! Zwłaszcza kotecek ;)+

Paulisss_
0 -1 0 +1
911 | Lipiec 09, 2013

Bardzo ładnie ;)

ranvella
0 -1 0 +1
12953 | Lipiec 09, 2013

Świetny zegarek :D Ja bym wykluczyła jedną z bluzek :P Chyba tą z długim rękawem. Podobają mi się mężczyźni tak ubrani. Plusik dla ciebie :)

style11
0 -1 0 +1
33 | Lipiec 09, 2013

+ślicznie zapraszam do mnie

Niccola7
0 -1 0 +1
558 | Lipiec 09, 2013

Chyba zrezygnowałabym z czegoś tu ale to nie zmienia faktu, że zestaw jest fenomenalny! Super wyczucie! Gratuluję

moon03
0 -1 0 +1
3870 | Lipiec 09, 2013

Świetny styl, podoba mi się :) A kizior fajny ;) +

Lana-D-L
0 -1 0 +1
1053 | Lipiec 09, 2013

Świetny ;) +

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Lipiec 09, 2013

Wlasnie to tego siersciucha znalazlem w dodatkach.

miluszek
0 -1 0 +1
5844 | Lipiec 09, 2013

Jaki słodki kotek ;) Fajny zestaw, wszystko pasuje :) +

Pokaż więcej

Dodane przez

adek22

adek22

podkarpackie

obserwuj

Inne moje stylizacje

Podobne stylizacje

  • Brunet wieczorową porą :))♥
  • Men ♥
  • Stylizacja na spotkanie ze znajomymi
  • pies przyjdzie nba zawołanie kot przyjmie wiadomość i skontaktuje sie z tobą w wolnej chwili.. ;D
  • Na zimowe wieczory spędzane w domu ;)
  • Abra kadabra ... Czary mary  ... niech się pojawi secik cały :) ❤
  • MÓW MI E.
  • z klasą
  • miniaturki
  • Black & White
  • Srebrno
  • BUMcykcyk
  • LIFT. xd
  • MILITARY ---> jak wstawiacie plusa napiszcie jakiś komentarz PROSZĘ
  • ,,Głowę trzy­maj uniesioną wy­soko do góry,ale sto­py moc­no na ziemi. ''
  • Czarny
  • Czarnulka,łap! Dla Ciebie :*
  • KONKURS
  • Klucz do mego serca...
  • letni wiatr
  • zółte spodnie
  • imprezka
  • STAR
  • Letni wypad :*
  • Czas z pociechą :)
  • Słońce świeci nad nami...;)
  • niedzielny - popołudniowy !
  • 207.......................:)
  • Kiss Me Deadly
  • piątkowa elegancja
  • So fresh ! :))
  • dziewczyny lubią brąz...
  • Moments...
  • PŁASZCZYK OD ALEG
  • BLUZECZKA OD BARBARA100
  • spring



Stylistyki.pl © 2018 All rights reserved