KONKURS: CAHLO i MISZ-MASZ

KONKURS: CAHLO i MISZ-MASZ   Udostępnij na Facebooku

Dziewczyny,
czas wakacyjny osiąga półmetek... zdążyłyście już być na urlopie, czy może jest jeszcze przed Wami? Jak na razie pogoda dopisuje i warto wybrać się w góry albo nad morze. Dla tych z Was, które nie mają takiej możliwości polecamy plaże miejskie lub pikniki w parkach. Idealnie sprawdza się także wypoczynek na rowerze!
Właśnie - rower - czy posiadacie odpowiednie ubranie? :)

Mamy okazję, żeby uzupełnić swoje szafy o super nowości zarówno na rower, jak i do pracy, czy na co dzień.
W dniach 9-10 sierpnia w Blue City w Warszawie odbędzie się XV edycja targów Misz-Masz.

Serdecznie Zapraszamy!

Dziś poznajemy Markę Cahlo, która będzie obecna na targach.

Właścicielki: Ania Knittel, Ola Tomaszuk, Ewa Kruczkowska

Działają od: 2006 r. w mieście Warszawa

Pomysł na biznes: Pomysł o wspólnym biznesie od zawsze tlił się w naszych głowach. Miałyśmy potrzebę głębszego wyrażenia siebie i stworzenia czegoś zupełnie nowego na polskim rynku. Kiedy zaczynałyśmy limitowane kolekcje ubrań w Polsce były rzadkością. Nie łatwo było znaleźć ubrania oryginalne, o ciekawych wzorach, które byłyby wygodne, a przy tym kobiece. Zdecydowałyśmy, że same zaczniemy projektować - ubrania, w których dobrze się czujemy. Zaczynałyśmy od ubrań sportowych,  potem powstała seria city - bardziej elegancka i wreszcie kolekcja dziecięca.

Sukcesy: W każdej kolekcji pojawia się jakiś wzór, który okazuje się hitem. Często decydujemy się wtedy na wprowadzenie go do stałej sprzedaży, niezależnie od kolekcji. Tak było z bluzą Batman, z obszernym kapturem i nadrukowanym rowerem. Podobnie z ponchami, ze swetrami, czy z bryczesami. Tak naprawdę jednak sam fakt, że wyprodukowałyśmy pierwszą bluzę, która szybko znalazła grono swoich fanek, uznajemy za sukces. To było coś! Potem z każdym projektem było tylko lepiej. Czujemy, że osiągnęłyśmy sukces za każdym razem, gdy widzimy na ulicy dziewczyny w naszych ciuchach,  gdy klientki są zadowolone z zakupu i przychodzą do nas po kolejne ubrania. To jest ogromna satysfakcja.

Plany na przyszłość: Niedawno otworzyłyśmy swój mały, kameralny lokal na Mokotowie przy ul. Puławskiej 38 róg ul. Grażyny. Staramy się cały czas go rozwijać i dopieszczać. Nieustannie kładziemy nacisk na rozwój i pracę nad nowymi kolekcjami. Najbliższe plany to uczestnictwo w międzynardowych targach mody streetwearowej, tak aby móc otworzyć się na rynki zagraniczne.

Strona: cahlo.pl

Zobaczcie, co trzeba zrobić, by wygrać Bluzę Batman :)

1. Sprawdź czy jesteś wśród fanek Misz-Masz i Cahlo i Stylistki.pl

2. Do 3 sierpnia do godz. 23.59, stwórz stylizację z bluzą (temat: Wakacje na rowerze)

3. Zapisz stylizację w kategorii konkursowej!

4. Udostępnij stronę konkursową na własnym profilu na Facebooku (jako post publiczny)

5. Wyniki ogłosimy 4 sierpnia 2014 r.

Nagroda:

Redakcja Stylistki.pl i Marka Cahlo wybiorą zwyciężczynię konkursu, która otrzyma bluzę marki Cahlo.

Mamy też nagrody dla dwóch finalistek.

Karty Rabatowe o wartości -20% na nową kolekcję ubrań marki Cahlo.