Szafa.pl - moda, ubrania, ciuchy, obuwie


adek22
Dołączyłam:
obserwuj  /  Komentarzy  1382  /  Obserwuje mnie  101  / 

o mnie

brak opisu

ostatnio polubili profil

  • Linka26
  • miluszek
  • Prue5
  • calineczka12
  • beata200004d
Ostatnio dodane stylizacje: zobacz wszystkie ››
100% Chanel
Gucci On
Ostatnia pocztowka
Fajna zabawa
Duzo tego dzis.
Nie zapomnialem o was
Ostatnio polubione stylizacje: zobacz wszystkie ››
Dla ''Adek22''
#09... for him
SETNA-MĘSKA :)
No to jeszcze jeden ;)
męsko
h&m was my inspiration ;)
Im into you
MĘSKA STYLIZACJA !
Elegancko i na luzie ;>
This is a mans world
KLASYCZNY MĘSKI OUTFIT
MONDAY LOOK ♥
Secik dla Pana ♥ Jak wam się podoba?
CHUCK BASS♥
- 67 -

Ta użytkowniczka nie polubiła jeszcze żadnego przedmiotu

Obserwują mnie

  • Linka26
  • miluszek
  • Prue5
  • calineczka12
  • beata200004d
  • blueeeee
  • kargou2
  • the_wild_rose
  • gogam41
  • olciuu
  • gochna57
  • sylwus9292
  • gocha14
  • naska1313
  • Syrena91
  • Burdine
  • Aloo89
  • Czlowiek_Zelazko
  • karolinaxoxoxd
  • Magda_xxx
  • Tynka789
  • 55agata55
  • mila2841
  • Forath
  • DreamySmileylol
  • SpaceGirl
  • mrspotatoe
  • pkierniej
  • theolcia
  • relciaaa
  • Lana-D-L
  • Credy
  • kiss1d
  • moncyb
  • mormel
  • juliaa1308
  • AnKokosik
  • kochana1
  • natunia0275
  • mruyde
  • blogerka234
  • Angela_P
  • kasiakasia_90
  • shivaxdxd
  • ml19735
  • cytrynkkaa
  • rechotos
  • Joanna798
  • klaudia25091

Obserwuję

  • patu59
  • namalie
  • miluszek
  • Prue5
  • calineczka12
  • beata200004d
  • blueeeee
  • winox
  • gogam41
  • ciapajas
  • moon03
  • gochna57
  • sylwus9292
  • gocha14
  • Charlizell
  • Burdine
  • ania3125
  • WERCIA-JULCIA2512
  • Tynka789
  • 55agata55
  • Forath
  • MilenaS09
  • SpaceGirl
  • mrspotatoe
  • theolcia
  • anja1234
  • relciaaa
  • Lana-D-L
  • Credy
  • kiss1d
  • moncyb
  • nikifiki1
  • issaabelle
  • magdalena60
  • BadTime
  • calma89
  • cytrynkkaa
  • mufiak1997
  • rechotos
  • Joanna798
  • Tawka
  • marmoladkaxd
  • aniamistrzu
  • elegantbaby
  • beautifulmonster
  • natusia032
  • paulina-g7
  • mikrofon500
  • agusia91p
Ostatnio dodane przedmioty: zobacz wszystkie ››
buty
Buty
Buty
Top
Top
Top

komentarze

Maczupiczek
0 -1 0 +1
1760 | Kwiecień 17, 2014

http://stylistki.pl/wesolego-alleluja-d-418395/ ♥

PolaFashion
0 -1 0 +1
6542 | Luty 08, 2014

:(

PolaFashion
0 -1 0 +1
6542 | Luty 01, 2014

I miss you♥

gogam41
0 -1 0 +1
32665 | Styczeń 31, 2014

Hej Adek, dziękuję za plusiki i pozdrawiam ciepło. Wpadaj częściej :)

blueeeee
0 -1 0 +1
20413 | Styczeń 30, 2014

blueeeee wpadła z podziękowaniami ;) Dobrej nocy życzę.

PolaFashion
0 -1 0 +1
6542 | Styczeń 30, 2014

a ty maile czasem czytasz;)

lucyna41
0 -1 0 +1
7292 | Styczeń 06, 2014

Dziękuję za przemiłą wizytę, moc plusików i komentarzy:) Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku:)

PolaFashion
0 -1 0 +1
6542 | Styczeń 03, 2014

:**

YoungWildGirl
0 -1 0 +1
2894 | Styczeń 03, 2014

Dzięki za odwiedziny :) Zapraszam częściej :) Pozdrawiam. Miłego dnia :):*

PolaFashion
0 -1 0 +1
6542 | Styczeń 01, 2014

Happy New Year!

PolaFashion
0 -1 0 +1
6542 | Grudzień 26, 2013

MERRY CHRISTMAS ♥

gogam41
0 -1 0 +1
32665 | Grudzień 24, 2013

Niech najbliższe Święta Bożego Narodzenia i Wigilijny wieczór, upłyną Ci w rodzinnym szczęściu, radości i spokoju, przy kolędach i zapachu świerkowej choinki, no i niech Cię Mikołaj w żadnym razie nie pominie ;)

YoungWildGirl
0 -1 0 +1
2894 | Grudzień 08, 2013

Świetne stylizacje:) Mam nadzieję, że też do mnie wpadniesz i zaobserwujesz :) Pozdrawiam. Miłego dnia :):*

Prue5
0 -1 0 +1
38423 | Grudzień 07, 2013

Cześć ;) Czekam na nowe sety. Pozdrawiam !

16martyna
0 -1 0 +1
659 | Listopad 24, 2013

Brakuje tu nowych stylizacji

Prue5
0 -1 0 +1
38423 | Październik 08, 2013

Gdzie się podziewasz? :D

lucyna41
0 -1 0 +1
7292 | Wrzesień 22, 2013

Ja również dziękuję za odwiedziny i czekam na nowe stylizacje. Zdecydowanie brak tutaj męskich zestawów:)Pozdrawiam:))))

moncyb
0 -1 0 +1
13499 | Wrzesień 22, 2013

Dzięki za pozostawiony po sobie ślad ;) Pozdrawiam :)))

lucyna41
0 -1 0 +1
7292 | Wrzesień 15, 2013

Widzę, że kolega Adek nam gdzieś przepadł, a to wielka szkoda!Pozdrawiam:)

Lucy03
0 -1 0 +1
55 | Sierpień 31, 2013

Oo, widze że mamy tu mężczyzne :) Świetne stylizacje robisz, czekam na nowości i pozdrawiam :)

PolaFashion
0 -1 0 +1
6542 | Sierpień 19, 2013

Adi

lucyna41
0 -1 0 +1
7292 | Lipiec 30, 2013

Dziękuję za wizytę na moim profilu i za plusy. Z niecierpliwością czekam na nowe stylizacje. Pozdrawiam:)

Prue5
0 -1 0 +1
38423 | Lipiec 30, 2013

Dziękuję za plusy :) Czekam na nowe stylizację. Miłego dnia :)

JaraszMnieSkarbie
0 -1 0 +1
2358 | Lipiec 30, 2013

piękne stylizacje *_*//Zapraszam Cię do mnie :* (dodaj moją stylizację do ulubionych a odwdzięczę się :*_ )

UnbrokenAfro
0 -1 0 +1
7 | Lipiec 28, 2013

Strasznie fajne męskie stylizacje :) Bardzo mi się podoba Twój styl Pozdro

cytrynkkaa
0 -1 0 +1
1825 | Lipiec 24, 2013

Super stylizacje! :) Proszę o głos na moją galerię w konkursie na GALERIĘ TYGODNIA .. :) http://www.mojpieknyogrod.pl/ogrod/ogrod-ozdobny/moj-kwitnacy-ogord?contestGuid=24699 Będę bardzo wdzięczna, jeśli zawracam głowę to przepraszam

byoliwia
0 -1 0 +1
180 | Lipiec 23, 2013

Ile komentarzy XDD Nie dziwie się masz super styl !

Forath
0 -1 0 +1
953 | Lipiec 23, 2013

Jezu, ile tu komentarzy! ;P

Majeczkaa2
0 -1 0 +1
235 | Lipiec 21, 2013

TY TEZ JESTES BEZ SENSU HEHEH :-) WIDZE ZE PRBOBUJESZ BYC ZLOSLIWY, IRONICZNY I UDAJESZ CWANIAKA, ALE GDYBYS TAKI BYL TO NIE ZAKLADAŁBYŚ KONTA NA PORTALU DLA KOBIET I DZIEWCZYNEK HEHE :-) POZDRAWIAM PYSIACZKU :-*

Czlowiek_Zelazko
0 -1 0 +1
635 | Lipiec 10, 2013

Klikam obserwowane, bardzo podobają mi się twoje stylizacje, są zupełnie inne od tego co mi chłopaki w szkole na co dzień serwują( oczywiście dla cb na plus) ;)

Tynka789
0 -1 0 +1
930 | Lipiec 07, 2013

Czekam na nowość ! ;)

gogam41
0 -1 0 +1
32665 | Lipiec 06, 2013

:)

-queen-
0 -1 0 +1
150 | Lipiec 03, 2013

Hej! Widzę, że mężczyzna na tej stronie to rzadkość a Ty/Pan dajesz sobie radę całkiem nieźle. :) Mógłbyś/Pan może wpaść do mnie i ocenić moje 2 skromne seciki? Chciałabym dowiedzieć się Twojej/Pana opinii. PS Nie wiem czy mówić na ty czy na pan. Jak wolisz/Pan woli?

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Czerwiec 25, 2013

Brak czasu. Czasem wpadam to tylko daje plusy bo ciezko mi skomentowac tyle setow.

paulina-g7
0 -1 0 +1
3641 | Czerwiec 22, 2013

Hej, czekam na nowości, bo coś słabo Ci idzie ostatnio ;) Pozdrawiam! :)

Monia145
0 -1 0 +1
59 | Czerwiec 21, 2013

widocznie mamy inny gust.:)

kiss1d
0 -1 0 +1
2634 | Czerwiec 20, 2013

Adrian w końcu! +

moncyb
0 -1 0 +1
13499 | Czerwiec 19, 2013

O dzień dobry, a właściwie wieczór ;) Jak miło,ze jesteś :) Miłego dobranoc ;)

PolaFashion
0 -1 0 +1
6542 | Czerwiec 19, 2013

Adi odebrałeś maila??? zmień to hasło na pocztę!!!

kangurek12345
0 -1 0 +1
446 | Czerwiec 17, 2013

ADEK22 o nas chyba zapomniał :(

Alcia98
0 -1 0 +1
1086 | Czerwiec 12, 2013

całkiem fajne stylizacje :)

marcela909
0 -1 0 +1
673 | Czerwiec 02, 2013

mam swój gust i wynika ztego że nie podobają mi się twoje stylizacje

AlexRudiak
0 -1 0 +1
45 | Maj 30, 2013

http://3.bp.blogspot.com/_9DL9l7mFgxE/TLx2DPsXvhI/AAAAAAAAAHw/w7wYLbSaclc/s1600/1930.jpg <- To są lity :>

gogam41
0 -1 0 +1
32665 | Maj 24, 2013

Cześć Adrianku :D co tak zamilkłeś, wszystko w porządku?... udanego weekendu :)) pozdrawiam.

jula4452
0 -1 0 +1
103 | Maj 22, 2013

h h

beautifulmonster
0 -1 0 +1
311 | Maj 21, 2013

oj Adi chyba zapomina o stylizacjach ,bo coś ostatnio pusto u Ciebie :)

gogam41
0 -1 0 +1
32665 | Maj 20, 2013

:)

gogam41
0 -1 0 +1
32665 | Maj 18, 2013

Miłego weekendu również :))

maroon15
0 -1 0 +1
1171 | Maj 18, 2013

nwm czemu wszyscy cię hejtują. masz b.fajne stylizacje. ; ) myślę, że wyrażanie swojej opinii jest ok. nie wszystko musi się podobać. ^^

Tynka789
0 -1 0 +1
930 | Maj 18, 2013

Nie ma za co :)

gogam41
0 -1 0 +1
32665 | Maj 17, 2013

Miłego wieczoru również :))

16martyna
0 -1 0 +1
659 | Maj 17, 2013

temu modelowi jest bluzka nie potrzebna

AlexRudiak
0 -1 0 +1
45 | Maj 15, 2013

LITY TO SĄ TE BUTY :>

kiss1d
0 -1 0 +1
2634 | Maj 15, 2013

Hejka Adrianku! Pytałeś się mnie co chorobą, już lepiej. Myślałam, że jak to angina to bóle w gardełku będę duże jak się połyka a tu niespodzianka. Tylko same takie odczucie a nie to dokuczliwe kłucie:) Miłego dnia życzę:)) zmykam

Prue5
0 -1 0 +1
38423 | Maj 15, 2013

Tytuł, tytułem, ważna jest stylizacja ;)

gogam41
0 -1 0 +1
32665 | Maj 15, 2013

Miłego dnia :)

beautifulmonster
0 -1 0 +1
311 | Maj 14, 2013

a to cieszy mnie to bardzo ;) no i prosze o wiecej ! :D

beautifulmonster
0 -1 0 +1
311 | Maj 14, 2013

stopa mnie boli, mam jakies zmiany naskórne, dostałam skierowanie do chirurga no i za przyjemna sprawa to to nie jest ;/

beautifulmonster
0 -1 0 +1
311 | Maj 14, 2013

"poszpitalna" ponieważ musiałam złożyc tam swoją wizyte ,niestety jako pacjent :(

beautifulmonster
0 -1 0 +1
311 | Maj 13, 2013

ok :) dobrej nocy życzę :) ps. nie zapomnij zrobić czegoś dla kobiet :D

beautifulmonster
0 -1 0 +1
311 | Maj 13, 2013

no chyba że życzysz sobie inaczej :)

beautifulmonster
0 -1 0 +1
311 | Maj 13, 2013

ale musisz wiedzieć ,ze nie chodzi mi o to że jesteś stary ,tylko starszy :D ale bede mówić Adi :)

16martyna
0 -1 0 +1
659 | Maj 13, 2013

ja tez ci odpisalam! ha

16martyna
0 -1 0 +1
659 | Maj 13, 2013

fajnie ze mi wczoraj odpisales! PFFFFFFFFFFFFFF

beautifulmonster
0 -1 0 +1
311 | Maj 13, 2013

do starszych mówię Pan :D

beautifulmonster
0 -1 0 +1
311 | Maj 12, 2013

Może pan Adrian zrobi coś w końcu dla kobiet ? :)

kiss1d
0 -1 0 +1
2634 | Maj 12, 2013

U mnie nudy jak z góry:) Adrianku, że tak powiem zrób set z jasnymi kolorami dla kobiet. I wpadnij do mnie jak będziesz miał czas:]

beautifulmonster
0 -1 0 +1
311 | Maj 11, 2013

ojjj ! ja już myslałam że po prostu Cie zainspirowałam, a tu niee... to nic, musze sie z tym pogodzić oraz z tym że nasze seciki są "setami dnia, umieszczone są obok siebie i mają te same nazwy :)

16martyna
0 -1 0 +1
659 | Maj 08, 2013

Brakuje tutaj nowych stylizacji!

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Maj 07, 2013

adrianlop8gmail.com

kiss1d
0 -1 0 +1
2634 | Maj 07, 2013

Za chwile ide pod krzyż bo jest msza pa:)

gogam41
0 -1 0 +1
32665 | Maj 07, 2013

Miłego wieczoru ;))

beautifulmonster
0 -1 0 +1
311 | Maj 06, 2013

fajnie że podobają Ci sie moje stylizacje :) dziękuje za miłe komentarze. Twoje sety są fajne ,dlatego dodaje do obserwowanych ;]

gogam41
0 -1 0 +1
32665 | Maj 06, 2013

Hahaha.... jak widać ciężko dogodzić kobietom, ;))

gogam41
0 -1 0 +1
32665 | Maj 06, 2013

Nie.... no trochę nudnawo, lubiłam Cię takiego grymaśnego ;P

gogam41
0 -1 0 +1
32665 | Maj 06, 2013

I znowu literówka :] *wszystko, oczywiście miało być :) przepraszam

gogam41
0 -1 0 +1
32665 | Maj 06, 2013

Coś się obijasz ostatnio, Adrianie nasz kolego drogi, i wszystko Ci się podoba, czy aby na pewno szystko w porządku? - jest ok?

gogam41
0 -1 0 +1
32665 | Maj 06, 2013

:)

kiss1d
0 -1 0 +1
2634 | Maj 05, 2013

U mnie nudy WIELKE:) Widać nowa stylizacja i jeszcze z tym śłodkim kotkiem:) Co tu wiele opowiadać dzień jak co dzień.

kangurek12345
0 -1 0 +1
446 | Maj 05, 2013

Siwiec zamieniona ;D

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Maj 05, 2013

Nie zaprzeczam.

marcela909
0 -1 0 +1
673 | Maj 05, 2013

wszystkich tytlko krytykujesz a sam nie jesteś święty

16martyna
0 -1 0 +1
659 | Maj 05, 2013

o co chodzilo z tymi okularami?;-)

moncyb
0 -1 0 +1
13499 | Maj 04, 2013

Ok,ok :) Dzięki za życzenia ;) Pozdrawiam i życzę dobrej nocy :)

16martyna
0 -1 0 +1
659 | Maj 03, 2013

co mialo znaczyc to eeeeeeeee?;)

Forath
0 -1 0 +1
953 | Maj 03, 2013

Czy teraz mój najnowszy zestaw wygląda lepiej???

Forath
0 -1 0 +1
953 | Maj 03, 2013

Dięks. :)))

Forath
0 -1 0 +1
953 | Maj 03, 2013

Masz ciekawy gust. :) Mam nadzieję, że choć jeden mój zestaw Ci się spodoba

Forath
0 -1 0 +1
953 | Maj 03, 2013

Cudna focia, można by na nią patrzeć i patrzeć. Choć wiem, że nie jest to Twój rzeczywisty wygląd

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 28, 2013

Ok, ok.

beautifulmonster
0 -1 0 +1
311 | Kwiecień 28, 2013

koturna jest lżejszym butem niż obcas, a zwykłe baleriny byłyby za nudne dla pasteli. ale dziękuje za opinie ;)

beautifulmonster
0 -1 0 +1
311 | Kwiecień 28, 2013

a mozesz uzasadnić dlaczego buty nie pasują ?

kiss1d
0 -1 0 +1
2634 | Kwiecień 28, 2013

U Ciebie Adi to się roi od komów, pa:)

kiss1d
0 -1 0 +1
2634 | Kwiecień 28, 2013

Dodaj komentarz...

moncyb
0 -1 0 +1
13499 | Kwiecień 27, 2013

O Matko jaki byk!! Oczywiście póki co ;)

moncyb
0 -1 0 +1
13499 | Kwiecień 27, 2013

Nie dziękuj tylko bądź grzeczny ;) i nie Pani tylko Monika po prostu, jeszcze nie czuję się taka stara :) A co do męskiej stylizacji... to sama jestem ciekawa :) Myślę,że przyjdzie na to czas. Puki co nie mam go zbyt wiele, więc będziesz musiał chwilę zaczekać. Pozdrawiam ciepło. Monika :)

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 27, 2013

Dziewczyna na stylistkach.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 27, 2013

Haha;) Mam nadzieje, ze to ok.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 27, 2013

Zapraszam an strone plyvore albo lookbook, tam ich pelno.

kiss1d
0 -1 0 +1
2634 | Kwiecień 27, 2013

Dobra Adi ja spadam, będziesz jutro? cześć:)

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 27, 2013

Tak, stworzyla jakis zolto-czarny set.

kiss1d
0 -1 0 +1
2634 | Kwiecień 27, 2013

Aga była już dziś na Stylistkach? Hm?:)

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 27, 2013

:)

beautifulmonster
0 -1 0 +1
311 | Kwiecień 27, 2013

fajne stylizacje ;) zapraszam do oceny moich ;)

kiss1d
0 -1 0 +1
2634 | Kwiecień 27, 2013

Dodałam dziś jakiś ciemny, bo u mnie zimniej niż wczoraj. A ja tak chciałam iść do małej Tosi a tu zimno a chciałam na trampolinie z nią skakać. :((

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 27, 2013

Hey Karola. Nom, troche poukladalem wczoraj. Czekam na jakies nowosci u Ciebie.

kiss1d
0 -1 0 +1
2634 | Kwiecień 27, 2013

Hejka:) Widzę świeże stylizacje Adrian:)

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 27, 2013

Haha. Nie, ale nie lubie. Moze kiedys polubie.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 27, 2013

Tzn, to jest wasz gust, dla mnie te spodenki i takie buty to nie robia wrazenia. Nienagannym makijazem czyli z opakowaniem nutelli na na twarzy.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 27, 2013

Haha;) Ilez mozna spac.

moncyb
0 -1 0 +1
13499 | Kwiecień 27, 2013

Sporo zamieszania za sprawą nowego stylisty;) Widzę,że nie marnujesz czasu i tworzysz... tworzysz... tworzysz...wywołując przy tym niemałą burzę mózgów ;) Pozwoliłam sobie na poobserwowanie Ciebie i Twoich stylizacji i zaraz się biorę do ich przejrzenia, bo na pierwszy rzut oka widać,że obcowanie z modą i jej nowinkami nie jest Ci obce. Przy okazji dziękuję za odwiedziny i komentarze, oczywiście zapraszam do komentowania moich stylizacji nadal, nawet jeśli wymagają krytyki:) Ja już mam swoje lata i nie jedno w życiu widziałam i słyszałam, więc bez obaw, nie obrażę się. No a poza tym to dla mnie zabawa i przyjemność a nie konkurs o złote kalesony;) Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 27, 2013

Ej.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 27, 2013

W ustawieniach, tam masz dwa miejsca na zdjecia.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 27, 2013

Eee, pies zaslonil wszystko.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 27, 2013

Ok.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 27, 2013

Bo to jaxd Juz mam normalne i sie nie czepiajcie zarostu.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 27, 2013

To moj mlodszy bratxd Twoj avatar jest cudny.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 27, 2013

Haha:) Dzieki. Powoli sie uzalezniam.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 27, 2013

Bywa.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 26, 2013

Haha. Zwariowane Kobiety.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 26, 2013

Sa ok. Dzieki Wielkie.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 26, 2013

Ok. Dzieki:) Sprobuje cos ulozyc.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 26, 2013

Ej! Co zlego takiego zrobilem, a piosenki nie bede sluchac bo nie rozumiem o czym spiewaja.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 26, 2013

Haha:) Narazie jakos brak pomyslow.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 26, 2013

Trafily tam osoby ktorych cennie sobie gust i tworczosc.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 26, 2013

Tylko "lista Vip" tam trafia.

kiss1d
0 -1 0 +1
2634 | Kwiecień 26, 2013

Dobra Adrian ja spadam! Siemanko i do jutra:)

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 26, 2013

Jest ok.

kiss1d
0 -1 0 +1
2634 | Kwiecień 26, 2013

Zgadzam się z Adrianem :) Adi od teraz twój profil jest czatem stylistkowym:)

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 26, 2013

Kazdy lubi co innego.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 26, 2013

Potem bedziecie plakac do facetow ze grube jestescie.

kiss1d
0 -1 0 +1
2634 | Kwiecień 26, 2013

To grzech nie jest. Dobre fastfoodowe zawsze musi być :)

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 26, 2013

Bla, bla. Ty idz po te frytki.

gogam41
0 -1 0 +1
32665 | Kwiecień 26, 2013

:)

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 26, 2013

Ok.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 26, 2013

Nie przeszkadza mi to Karola.

gogam41
0 -1 0 +1
32665 | Kwiecień 26, 2013

Hej Adrian :) mam nadzieję, że Cię nie uraziłam :) mi się podoba to - jest ok :) dla mnie jesteś w porządku, żaden cham ani arogant, tak trzymaj i nie bój się własnego zdania, rób sety i nie przejmuj się uszczypliwymi komentarzami, też jestem kobietą, ale nie rozumiem całej tej sytuacji i tych docinek, pozdrawiam i życzę miłego popołudnia :)

kiss1d
0 -1 0 +1
2634 | Kwiecień 26, 2013

Aga muw do mnie po prostu Karola :) Ale my sobie dyskutujemy na Adrianka profilu:)

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 26, 2013

Dosc juz tych klotni o glupoty. Sa ludzie i parapety. Koniec dyskusji:)

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 26, 2013

Obserwuje Cie jednym okiem:)

kiss1d
0 -1 0 +1
2634 | Kwiecień 26, 2013

Dobra tyko się nie śmiej. Poobserwujesz mnie?

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 26, 2013

Dokladnie;) A przeciez mamy rownouprawnienie:) No, ale niektorym kobietom ciezko dogodzic.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 26, 2013

Ok. Dzieki za krytyke itd, ale prowadzilem wczesniej polyvore i lookbook i tam kobiety nie mialy problemu z krytyka itd. Przejolem sie Twoja opinia bardzo. Dzieki.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 26, 2013

Chyba nie widze najwiekszej potrzeby abys mowila w imieniu innych stylistek, jesli bedzie im przeszkadzac moje hamstwo i krytyki to napewno dadza mi znac. A Ty to chyba masz problem z jej przyjeciem. Ale , juz temat zamkniety jak dla mnie. Jest ok.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 25, 2013

Ok.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 25, 2013

Ok.

kiss1d
0 -1 0 +1
2634 | Kwiecień 25, 2013

Ja spadam jutro do szkoły mam, ostatni dzień tego tygodnia. No to dobranoc!

kiss1d
0 -1 0 +1
2634 | Kwiecień 25, 2013

Ja też wolę skromniejsze dziewczyny niż te bogate. Sama taka jestem ale bawię tą modą i różnie wychodzi.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 25, 2013

:)

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 25, 2013

Zadne "ego" mi nie rosnie. Nie jestem szorstki, czasem arogancki, ale potrafie tez docenic rzeczy , ktore naprawde sa ok

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 25, 2013

Bylo ok, ale dodalas zdjecie z dlugowlosa blondynka, ktora pewnie szpilek z nog nie sciaga, a Ty ze tak powiem ubralas ja w dresy i kaszkiet.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 25, 2013

Podobaja mi sie rzeczy, ktore sie pisze przez "rz".

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 24, 2013

Jestem szczery, a niektore Panie mysla ze to jest aroganckie i hamskie. Moze jest, ale ja juz taki jestem.

maroon15
0 -1 0 +1
1171 | Kwiecień 24, 2013

nie krytykuje, po prostu szczerze oceniam :)

gogam41
0 -1 0 +1
32665 | Kwiecień 24, 2013

;))

gogam41
0 -1 0 +1
32665 | Kwiecień 24, 2013

Witaj :) dziękuję za komentarz, aczkolwiek bardzo oszczędny w słowach ;) Przeglądam właśnie Twój profil i myślę, że masz niezły gust, choć ponoć się o nich nie dyskutuje. Myślę, że z przyjemnością Cię poobserwuję, no i zapraszam jeszcze, krytyki się nie boję, ale chamstwa nie toleruję, pozdrawiam :)

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 24, 2013

Haha, Dziekuje:)

16martyna
0 -1 0 +1
659 | Kwiecień 24, 2013

haha no wlasnie ;)

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 24, 2013

I bedzie;)

16martyna
0 -1 0 +1
659 | Kwiecień 24, 2013

nie byl tylko jest! :)

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 24, 2013

Akurat tamten set spelnil moje oczekiwania, bo naprawde byl/jest fajny.

16martyna
0 -1 0 +1
659 | Kwiecień 24, 2013

a podobno ciezko cie zadowolic

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 24, 2013

To ok:)

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 24, 2013

Skomentowalem kilka wczoraj.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 24, 2013

:)

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 23, 2013

Mowilem:)

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 23, 2013

Ok, juz wiem. Pogubilem sie miedzy wierszami. Naprawde nie jestem takim hamem, troche jestem. Ale nie moge byc wiecznie cieplymi kluchami.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 23, 2013

Czego?

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 23, 2013

Ja jestem bardzo mily:)

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 23, 2013

Dzieki, zastanowie sie.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 23, 2013

Ok. A ja wziasc udzial w tym konkursie Hanki?

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 23, 2013

Prosze bardzo. Jesli znajde czas to obejrze. Chyba sie uzaleznie od tej strony.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 23, 2013

Nie, nie mam zony. Z zawodu jestem niepelnym architektem, ale po 3 latach rzucilem studia gdzie zostal mi jescze rok. Ale dyplom mam. Obecnie studiuje projektowanie wnetrz, a pracuje w firmie krawieckiej gdzie poprawiam "zepsute" ubrania.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 23, 2013

24.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 23, 2013

Co za pytania. Tak to ja. Jestem zarosnietym, aroganckim facetem.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 23, 2013

Nie, nie jestem gejem.

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 23, 2013

Mozecie mnie nienawidzic itd, ale taki juz jestem:)

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 23, 2013

Dziekuje za mile komentarze, ale ja nie chce byc arogancki po prostu jestem szczery. Wy kobiety nie potraficie pogodzic sie z krytyka, jak widze:)I nie mam zadnego problemu.Uwierz mi ze nie jeden facet, mezczyzna czy jak to tam mowicie ma lepszy styl niz Wy,Kochane Panie. Nie mowie ze ja , ale troche sie na ty, znam. Studiuje projektownie wnetrz a obecnie pracuje w firmie krawieckiej i uwierz widzialem tysiace kobiecych stylizacji. Ale po za tym kazdy ma prawo ujawnic swoje podglady:)pozdrawiam serdecznie:)

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 23, 2013

Ok.A co do za konkurs jest?

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 23, 2013

Zdarza mi sie ze nosze;)

adek22
0 -1 0 +1
2475 | Kwiecień 23, 2013

Wybacz mi hamstwa:)

Pokaż więcej

moje aktywności

  • Dodane stylizacje:35
  • Dodane przedmioty:513
  • Dodane komentarze:2475
  • Komentarze otrzymane:1382
  • Wizyt na profilu:10254
  • Lubią moje kreacje:80
  • Obserwuje mnie:101
  • Obserwuję:75

ostatnia moja aktywność

poleć nas znajomym

         




Stylistyki.pl © 2017 All rights reserved